18 apr. 2014

Hej!
I lördags var det skolavslutning här på Intact Special School. Vi fick se en mängd spännande dansshower och uppträdanden under kvällen, glad musik ljöd ur högtalarna och alla var iklädda sina mest glittriga och färgsprakande dräkter! Barnen kommer ha sommarlov fram till början av juni. Innan dess kommer Koko och Jerry flytta från Horse Riding Therapy Center till skolan, gräset i paddocken har börjat växa trots torkan med lite bevattningshjälp och stallet är så gott som färdigbyggt!

Den sista veckan på ridterapin innan lovet fick barnen träffa Jerry. Han anpassar sig fort till sitt nya liv på HRTC med Koko och barnen, han uppskattar att bli ryktad och verkar redan omtyckt!

Imorgon lämnar jag Intact, vilket såklart känns sorgligt. Men mest av allt känner jag mig glad att jag fick chansen att åka hit och vara volontär! Tacksam för allt jag lärt mig och framförallt över alla fantastiska människor jag lärt känna och haft glädjen att jobba med under den här tiden! 

Här kommer lite bilder från de senaste veckornas ridterapi och från skolavslutningen:

Shanmathi hälsar på Jerry.


Ponnila tar hand om Koko som älskar att rulla sig efter duschen.

Rajalingam och Minnalkodi

Deebika

Lavanya

Skolavslutning!

Teater.

Dansshow med ungdomarna från vocational training centre.


Allt gott,
Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar