15 dec. 2012

Ankomst till Indien

Hej!
Det är nästan sjukt hur annorlunda Indien är. Det tar minst sagt tid att vänja sig vid allting som tex trafiken, värmen och djurlivet men efter att ha varit här i två veckor nu känner jag att jag börjar få grepp om det. Det är alltså jag som är Marika som ska vara här fram till mitten av mars. Jag har hållit på med hästar sen jag var elva och när jag fick nys om den här organisationen när jag letade efter ett volontärjobb kände jag att det skulle passa mig. Det blev snabba tag och efter ungefär två månader var jag nere. Nu har Fia gjort sitt bästa för att ge mig en bra start i Indien!
Sedan jag kom hit har jag hunnit vara på en dans- och sångtävling för barnen i Intact, börjat jobba med ridterapin, varit på en dansföreställning och studievägledaren Rachels förlovningsfest.

 Stallet
 
Morgonträning

 Trischa
 
 Radlinghan på danstävling, han är dövstum men håller 
takten till musiken perfekt ändå

Förlovningsfest

Kattunge med Sivarash :)

2 kommentarer:

  1. Låter härligt Marika, glad att höra att det rullar på. Man är aldrig ensam i Indien ;-)

    SvaraRadera